DSC_0020Starostwo Powiatowe w Świdniku oficjalnie ogłosiło uruchomienie swojej nowej strony internetowej. Ma być prościej, jaśniej i bardziej nowocześnie. Na dzisiejszej konferencji prasowej wydarzenie to przedstawiono jako część nowej strategii komunikacyjnej urzędu.
Prace nad nową stroną internetową dla powiatu zaczęły się w czerwcu tego roku, wraz ze stworzeniem Biura Promocji i Przedsiębiorczości w świdnickim starostwie. Jednym z zadań, jakie otrzymało biuro, było sprofesjonalizowanie kontaktu urzędu z mieszkańcami, a przede wszystkim wprowadzenie takich rozwiązań, które maksymalnie ułatwiłyby wszystkim korzystanie z usług powiatu.
– Zdecydowaliśmy się zmienić sposób rozmawiania z mieszkańcami powiatu. Tam, gdzie nie jest to niezbędne, nie używamy napuszonego, trudno zrozumiałego prawniczego języka i paragrafów, bo tu pracują zwykli ludzie, a nie oderwane od rzeczywistości maszyny. Dlatego od kilku miesięcy jesteśmy tam, gdzie większość współczesnych ludzi ze sobą rozmawia, czyli w Internecie, a konkretniej mówiąc na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Nowa strona internetowa to pewna klamra spinająca dotychczasowe działania, ale mogę zapewnić, że nie jest to nasze ostatnie słowo – mówił dziś Adam Sadło z Biura Promocji i Przedsiębiorczości w Starostwie Powiatowym w Świdniku.

Co odróżnia nową stronę od poprzedniej, funkcjonującej od 2008 roku?

DSC_0039Od razu można zauważyć, że zmienił się adres strony oraz adresy e-mail do pracowników urzędu. W opinii członków naszej redakcji na www.powiatswidnik.pl. jest bardziej przejrzyście, a niezbędne informacje są „pod ręką”, co ważne, także dla osób niedowidzących.
Nowa strategia komunikacyjna starostwa ma być nie tylko ewolucyjna, ale nawet rewolucyjna.

– Każdego odwiedzającego naszą stronę będą dzielić dwa kliknięcia od informacji, której szuka. Planujemy też, by informacje dla inwestorów już wkrótce były dostępne w językach obcych: angielskim, rosyjskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, a nawet chińskim – zapowiadał Sadło.

Starosta świdnicki zaznaczył, że zdaje sobie sprawę z potrzeby ciągłego doskonalenia witryny i pomysłów na nowe funkcjonalności.

– Ta strona ma ewoluować, nie stać w miejscu. Dlatego jesteśmy otwarci na krytyczne uwagi i wciąż gotowi na lepszy kontakt z mieszkańcami powiatu – przekonywał Dariusz Kołodziejczyk.
Wszelkie uwagi dotyczące strony www.powiatswidnik.pl można kierować pod adres e-mail: promocja@powiatswidnik.pl

http://lsw24.pl/wp-content/uploads/2015/12/DSC_0039-1024x680.jpghttp://lsw24.pl/wp-content/uploads/2015/12/DSC_0039-300x300.jpgD.C.AKTUALNOŚCIAdam Sadło,Biuro Promocji i Przedsiębiorczości,Dariusz Kołodziejczyk,nowa strona internetowa,Starostwo Powiatowe w Świdniku,strona internetowa
Starostwo Powiatowe w Świdniku oficjalnie ogłosiło uruchomienie swojej nowej strony internetowej. Ma być prościej, jaśniej i bardziej nowocześnie. Na dzisiejszej konferencji prasowej wydarzenie to przedstawiono jako część nowej strategii komunikacyjnej urzędu. Prace nad nową stroną internetową dla powiatu zaczęły się w czerwcu tego roku, wraz ze stworzeniem Biura Promocji i...