Dzielnicowi ze Świdnika i z Piask informują mieszkańców o możliwości korzystania z aplikacji „Moja Komenda”. Realizując swoje obowiązki służbowe w trakcie codziennych obchodów podległych rejonów policjanci prezentują sposób działania tej prostej w obsłudze aplikacji, która ze swojego założenia ma na celu ułatwienie obywatelowi kontaktu ze swoim dzielnicowym

W bezpłatnej aplikacji podane są wszystkie niezbędne dane takie jak numer telefonu i adres e-mail, które pozwolą nam się skontaktować z naszym dzielnicowym dosłownie poprzez jedno kliknięcie. Po wpisaniu np. adresu zamieszkania aplikacja odnajdzie funkcjonariusza, który dba o ten rejon. Dzielnicowi prezentują mieszkańcom sposób działania aplikacji i rozdają ulotki z informacjami na jej temat i swoimi danymi kontaktowymi. Przypominają przy tym, że „Moja Komenda” nie służy do składania formalnych zawiadomień o przestępstwie, wykroczeniu, petycji lub wniosków ani skarg. Aplikacja została przygotowana z myślą o osobach, które kontaktują się z Policją w sytuacjach innych, niż te bezpośrednio zagrażające życiu lub zdrowiu. Dlatego w nagłych przypadkach należy korzystać z numerów alarmowych 112 lub 997.

KPP Świdnik

http://lsw24.pl/wp-content/uploads/2017/04/dzielnicowy.jpghttp://lsw24.pl/wp-content/uploads/2017/04/dzielnicowy-300x269.jpgD.C.AKTUALNOŚCIaplikacja moja komenda,dzielnicowy,KPP Świdnik,Moja Komenda
Dzielnicowi ze Świdnika i z Piask informują mieszkańców o możliwości korzystania z aplikacji „Moja Komenda”. Realizując swoje obowiązki służbowe w trakcie codziennych obchodów podległych rejonów policjanci prezentują sposób działania tej prostej w obsłudze aplikacji, która ze swojego założenia ma na celu ułatwienie obywatelowi kontaktu ze swoim dzielnicowym W bezpłatnej aplikacji...