W niedzielę w Wielkiej Brytanii panowały złe warunki pogodowe. Szalejąca śnieżyca nie pozwoliła na opuszczenie samolotu pasażerom podróżującym z lotniska w Świdniku do Luton. Ponad trzy godziny oczekiwano na dojazd do terminala.

Z informacji przekazanych przez pasażerów feralnego lotu okazało się, że samo podejście do lądowania trwało ponad pół godziny. Potem zastanawiano się w jaki sposób przetransportować pasażerów do terminala. Pasażerowie narzekali, że nie mają już nic do jedzenia ani picia. W końcu samolot zaczął kołować i po trzech godzinach pasażerowie opuścili maszynę. Linie Wizz Air tłumaczyły, że podobnie jak inne linie lotnicze, mają wiele opóźnień i odwołanych lotów.

Okazało się, że z powodu złej pogody w poniedziałek został odwołany przylot i odlot linii BMI Regional do Monachium. Ze Świdnika odbyły się poranne rejsy Wizz Air do Londynu Luton i LOT-u do Tel Awiwu. Kilka godzin opóźnienia miały odloty i przyloty łączące Lublin z Kijowem, Oslo i Doncaster Sheffield. Wszystkie kierunki obsługiwane są przez linie Wizz Air.

http://lsw24.pl/wp-content/uploads/2017/12/wizz-111-500x288.jpghttp://lsw24.pl/wp-content/uploads/2017/12/wizz-111-500x288-300x288.jpgMonika Sz.AKTUALNOŚCIZ KrajuLondyn Luton,pasażerowie,PLL Świdnik,Wizz Air
W niedzielę w Wielkiej Brytanii panowały złe warunki pogodowe. Szalejąca śnieżyca nie pozwoliła na opuszczenie samolotu pasażerom podróżującym z lotniska w Świdniku do Luton. Ponad trzy godziny oczekiwano na dojazd do terminala. Z informacji przekazanych przez pasażerów feralnego lotu okazało się, że samo podejście do lądowania trwało ponad pół...