Przedsięwzięcie nie obejmuje jednak zakupu i wykonania nowego dachu. W programie mogą uczestniczyć osoby fizyczne z terenu powiatu świdnickiego.
Koszty związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, podobnie jak w roku ubiegłym zabezpiecza w 100% Powiat Świdnicki. Środki na ten cel pochodzą z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie, a także ze środków budżetu powiatu przeznaczonych na ochronę środowiska i gospodarkę wodną. W latach 2008-2017 z inicjatywy Powiatu usunięto 1555,775 ton wyrobów zawierających azbest.
Wnioski należy składać niezwłocznie, najpóźniej do końca marca 2018 w Starostwie Powiatowym w Świdniku, ul. Niepodległości 13. Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój nr 15 i 16, pod nr tel.: 81 468 70 87, 81 468 70 63.
Szczegółowe informacje:
http://www.powiatswidnik.pl/wydzialy/wydzial-ochrony-srodowiska/program-usuwania-azbestu